Jirka Zahradník přešel do Katovic

18.01.2020

Vážené kolegyně, kolegové, přátelé otužování.

Dovolte mi, abych potvrdil včerejší zprávu na stránkách oddílu o mé změně klubu. Vracím se zpět do TJ, kde jsem nepřetržitě členem od dětských let. Hrál jsem hokej, volejbal, nohejbal a s otužováním začínal v r. 2002. Aby jsem si splnil dětský sen, plavat v Praze na memoriálu A.Nikodéma v r. 2014, musel jsem mít dobrozdání oddílu Fezka. Rozhodl jsem se vstoupit do klubu otužilců. Prožil jsem v oddílu krásné více než 4 roky. Začínal jsem jako rekreační plavec bez zkušeností, pak startoval v různých závodech ČP a letos končím s mistrovskou třídu. Zásluhu na tom má jak oddíl, tak i má letní příprava u nás v Katovicích.

S otužováním nekončím, budeme se vidět na různých akcích otužilců, na soutěžích v zimním plavání a rád zavítám i pod jez do Mutěnic. Budu plavat za DZP Sokol Katovice, zaměření oddílu bude hlavně na rekreační a kondiční plavání. Dle možností se bude oddíl zapojovat do soutěží v dálkovém a zimním plavání.

Ještě jednou, děkuji Vám všem a oddílu otužilců za krásné chvíle a na otužilce Fezka nezapomenu. 

Zimnímu plavání a otužování zdar

Jirka 

Chtěl bych touto cestou poděkovat Jirkovi Zahradníkovi za vynikající reprezentaci našeho klubu. Přeju ti hodně úspěchů na cestě za tvým cílem v TJ Katovice . 

Josef Rychtar

Otužilci Strakonice | Všechna práva vyhrazena 2018
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky